Welcome, visitor! [ Register | Login

Balık Burcu Escort Bayanlar

Genel 9 Nisan 2017

Bir süre sonra onunla paylaştığınız tek şey seks olacaktır. Başka bir şey paylaşmak için, bir insandan öte bir duygu seli olmalısınız. Aksi halde her boka darılır, her şeyden nem kapar, “ne oldu kızım/oğlum” sorularınızın sonu gelmez, sanki sizi çok seviyormuş ta, ölüyormuş numarasını pek ala yapar.

“Kısasa kısas” en sinir edici özelliklerindendir. Sizin farkında olmadan yaptığınız, herhangi bir garez anlamı taşımayan hareketlerinizin aynısını size yaparak, acı çektirmeye çalışır. Bu yaptığı oldukça anlamsızdır. Sizle savaşır gibi, rakipmiş gibisine davranışları ile birlikte sürekli sevdiğini söyler. Fakat yaptığı çoğu şeyde sizi sevdiğini anlamanız imkansızdır. Hatta “bu kız beni kesin boynuzluyordu” şeklinde düşüncelere daldıracak kadar garez hareketleri vardır.

Önce kendisi “Ayrılmak istiyorum böyle olmuyor” der. “Peki ayrılalım o zaman” dediğiniz de ise “Hayır hayır, ben seni çok seviyorum ayrılmak istemiyorum” der. Ne bok yediğini bilmez. Bir de üstüne “Ben sana ayrılalım dedim diye hemen ayrılman mı lazım” gibi anlamsız görüşlere de sahiptir.

Anlamanız, çözmeniz, ne istediğinin farkına varmanız oldukça güçtür. Sürekli bir tatminsizlik içerisindedir. Bu hali sizi de sıkıntıya sokar, ondan soğutur.

Peki, iyi özellikleri nedir. Tespit edilebilen en iyi özelliği iyi sevişmesidir. İşini sizden bile daha iyi bilmesidir. Gerçi bu, onun sizden başka kişilerle de uzun soluklu ve sekse dayanan ilişkilerinin olduğunun belirtisidir. Fakat boşverin. Anın zevkini çıkarmaya bakın. Daha sonra, bir yolunu bulup ayrılırsınız zaten. Bir balık kadını ile hiçbir zaman yürümez.

03:19

No Tags

139 Kez Bakıldı, 2 Günde

  

Bir Yanıt to “Balık Burcu Escort Bayanlar”

  1. Bay gizemli on 9 Nisan 2017 @ 03:21

    Ne kadar doğru yahu… Ben 15 ay evli kaldım şimdi boşanma aşamasındayız. Dikkat etmelisiniz kesinlikle.

Yorum yaz

  • Samsun Atakum Geniş Kalçalı Escort Beril

    by on 23 Haziran 2017 - 1 Comments

    Yaklaşık 2 yıl önce Samsun Atakum ilçesine gelip farklı bir hayat çizmeye karar vermekle son bir kay aydır aldığım en iyi karar olduğunu düşünmeye başladım. Bundan yaklaşık 4 yıl önce başladığım okul öncesi öğretmenliğimi okulumuz öğrencilerinin babaları tarafından sürekli tacize uğramam yüzünden bıraktıktan bu yana artık güzel ve dolgun kalçalarımı Samsun escort olarak kullanmaya karar […]

  • Samsun Bafra Ateşli Escort Selin

    by on 23 Haziran 2017 - 0 Comments

    Samsun Bafra ilçesinden ben Escort Selin, hepinize selamlarımı iletiyorum. Amatör olarak escort hizmeti vermekle birlikte katılacağınız gece ve toplantılarınıza yanınızda eşlikte ediyorum. Eğer sevgiliniz yada kız arkadaşınız yoksa tatile yalnız gitmek istemiyorsanız, sizinle birlikte geçireceğiniz keyifli bir tatile eşlik etmek isterim. Gece kulübüne gitmek isteyen beyler eğer sizde mekanlara tek giremiyorsanız geceyi birlikte geçirebiliriz ve […]